FAQ / ÎNTREBĂRI FRECVENTE

1. Ce se întâmplă dacă am o afecțiune medicală specifică?

În ciuda expertizei incredibile a antrenorilor nostrii (unii dieteticiani a unor institutii cu profil de
specialitate), există anumite afecțiuni medicale cu care nu putem lucra și va sfatuim sa consultati un
specialist medical. Ne-ar plăcea să ajutăm pe toți cei care ajung la noi, dar, din păcate, nu putem și
trebuie să recomandăm un consult medical de specialitate în anumite cazuri. Dacă aveți întrebări cu
privire la o afecțiune medicală specifică, vă rugăm să ne contactați pentru detalii. Nu putem lucra cu
nimeni care a fost diagnosticat cu o tulburare de alimentatie în orice moment al vieții lor.

 

2. Care este următorul pas după finalizarea achiziției mele?

După cumpărare, antrenorul selectat de dvs.  vă va contacta de obicei în termen de 1 zi
lucrătoare. Vi se va cere să completați fişă personală detaliată pe care antrenorul dvs. o va folosi pentru
a crea un plan de nutriţie sau antrenament personalizat. De asemenea, vi se va solicita să semnați un
contract si o declarative pe proprie raspundere.
De asemenea o sa fiti nevoit să trimiteți o fotografie si masuratori din ziua 1 a inceperii dietei si/sau
planului de antrenament. Veți primi planul de nutritie si/sau planul de antrenament in 2-3 zile
lucrătoare după completatrea chestionarului, trimiterea fotografiei si masuratorilor.

 

3. Cum comunic cu fitness coach-ul meu?

Vă rugăm să luati legătura de cu antrenorul/fitness coach/nutritionist de cel puțin două ori pe
săptămână (rețineți că antrenorul dvs. nu vă va contacta în mod proactiv). Cu toate acestea, dacă aveți o
întrebare sau o preocupare suplimentară pe parcursul săptămânii, nu există limite cu privire la cât de
des puteți să-l contactati pe antrenor/fitness coach/nutritionist pe social media sau email.
Specificam ca convorbirile telefonice (sesiunile de coaching) o sa aiba loc de 4 ori/luna (1 data pe
saptamana) in sesiuni de maxim 60 de minute.

IMPORTANT: Toate sedintele de coaching care o sa aiba loc prin convorbiri telefonice (cele 4 lunare)
trebuie programate in avans verificand disponibilitatea (data si ora) in calendarul antrenorului pe care
il gasiti pe profilul fiecarui antrenor chiar in josul paginii. Orice convorbire telefonica in plus fata de
cele 4 incluse in pachet o sa implice costuri aditionale.

 

4. Ce antrenor sa aleg?
Selectarea unui antrenor/fitness coach/nutrionist înseamnă că ați vorbit cu acel
antrenor înainte de a lucra împreună.
Va recomandam sa verificati disponibilitatea antrenorilor in calendarul din josul paginii de profil pentru
a va asigura ca antrenorul cu care vreti sa faceti coaching online este disponibil, pagina antrenorilor o gasiti aici

 

5. O sa ma ajute antrenorul/fitness coach-ul/nutritionistul sa-mi planfic mesele?
Pachetele nostre individuale de coaching nu oferă o planificare specifică a meselor, ceea ce
înseamnă că nu le vom spune clienților exact ce alimente trebuie să mănânce sau să-i ajutăm să
planifice meniuri / rețete zilnice. Vă oferim o listă de alimente acceptabile, cantitățile de consumat
la fiecare masă și calendarul meselor în funcție de programul dvs. individual. Nu suntem bucătari sau
asistenți personali.

 

6. Îmi va oferi antrenorul meu consiliere psihologica?
Planul nostru de coaching nu oferă consiliere psihologică. Suntem o companie de nutriție
sportivă care oferă planuri de dietă / antrenament pentru îmbunătățirea performanței sportive
și / sau modificarea compoziției corpului.
Exceptie o face pachetul Avoid burn out at work si Change your life in 90 days.

 

7. Oferiți rambursări?
Nu oferim rambursări / transferuri de servicii pe dietă și / sau programe de antrenament catre alte
persoane. Singura persoana care poate beneficia de pachetul de online coaching achizionat online
este persoana care a a completat fisa de evaluare. Fara exceptii.
Există o taxă de anulare de 100 lei dacă se returnează o comandă înainte de trimiterea programului
de dietă / antrenament.

 

8. Cum / când voi primi produsul meu?
Toate produsele FIT FAM digitale sunt trimise pe email in momentul confirmarii platii online.

E-mailurile sunt trimise la scurt timp după finalizarea comenzii. Vă rugăm să vă asigurați că
verificați folderul spam, promoții sau actualizări, deoarece uneori e-mailurile noastre sunt
trimise acolo.

Scroll Up